Domo-kun Waving His Hands εïз AKU DAN KISAH HATIKU εïз: ~ TENTANG DIRI INI ~

Followers

Tuesday 1 March 2011

~ TENTANG DIRI INI ~


 aku ?? aku manusia biasa ...  not a kind prson .. NUUR ANISAA ..  itu aku .. sangat ceria .. suke gelak ketawa .. ta engat dunia .. haha .. sometime .. ad la panas baran nye .. sentiase inginkan kemenangan .. kemenangan dalam ape? kemenangan dalam menentang mulot2 yg busuk  !! haha .. aku nie jugak senang merajuk n mudah dipujok ..  kuat menangis ... hehe ... adatlah kn .. owg manje ..  sangat  sayangkan mama n papa .. dieowg la aku wujud kat dunia nie .. then .. now .. im fall in love with someone ... die ... ~ amirul qhabil ~ aku amadd la sayangkan die .. sayang nan sepenuh hati .. haha ..  -.-' ... loike 
 ini aku taim baby lagi .. comey x ?? 


badan semakin membesar  .. senyum ;)

dan semakin membesar .. haha

                                                                                      
kekadang tak sedar umo semakin meningkat .. haha .masih bersikap kebudak - budakan



dan inilah aku ..  hehe .. 





dalam kehidupan ini , pelbagai jalan  yg harus kita lalui .. kadang2 jalan2 itu dipenuhi n dihiasi dengan gelak ketawa .. kekadang dihiasi dengan senyuman .. kadang2 jugak ia dipenuhi dengan suasana sepi , termenung .. dan kadang2 jugak lah ia dihiasi dengan suasana dan perasaan sedih .. hmm -.-' ...WASALAM ..


No comments:

Post a Comment